Fénymásolni a székhelyen is szükséges

A fénymásolás ma már nem luxus. Ha olyan helyen dolgozunk, ahol rendszeresen kell papírmunkát végezni és esetleg még nem tértünk át a digitalizációra teljesen, akkor valószínűleg nagyon sokat szoktuk használni a fénymásolót. Ez nem lenne gond, ha a papírral környezettudatosok tudnánk lenni. Viszont ez sajnos nem így van. Az otthonomban egy inkább arra törekszem, hogy minél környezettudatosabb tudjak lenni. Éppen ezért szelektíven gyűjtjük a szemetet, nem használunk műanyag zacskót és nemrégiben még napelemet is szeretetünk a háztetőre.

Talán ez volt az egyik legjobb befektetésünk, hiszen megfelelő kivitelezéssel akár már 10 éven belül meg is térülhet. Emellett az áramszolgáltatóktól is függetlenedni tudunk. Amióta nap elemünk van áttértünk az elektromos fűtésre is. Elektromos padlófűtésünk van, elektromos a kazánunk, illetve elektromos kandallóval is rendelkezünk. Ez a fűtési módszer nagyon környezettudatos, hiszen a fűtés során nem keletkeznek káros anyagok. Ezzel a levegő tisztaságát elő tudjuk segíteni és még plusz költségbe sem kerül számunkra a házunk felfűtése. Nagyon sokáig gondolkoztunk azon, hogy belevágjunk-e ebbe a nagy felújításba és korszerűsítésbe, viszont egyáltalán nem bántuk meg. A napelemünk telepítésével a lehető legjobb céget bíztuk meg. Hiszen sikerült úgy kivitelezniük a napelem rendszerünket, hogy valóban elő tudja állítani azt az energiamennyiséget, amivel még az elektromos fűtésünket is ki tudjuk váltani.

Amikor nekikezdtem tervezgetni a vállalkozásomat akkor szembesültem azzal, hogy mennyire nehéz már csak elindítani is egy saját vállalkozást. Ekkor kezdtem el az interneten olyan cégek után keresgélni, akik tudnak nekem segíteni. Szerencsére rátaláltam a Topcégalapítás csapatára, akik szinte mindenben tudtak nekem segíteni.

Amikor rátaláltam az oldalukra, akkor meglepően sok információval találtam szembe magam. Nem gondoltam volna, hogy ennyi fontos és hasznos információt megosszanak csupán az olvasóikkal. Viszont pozitív csalódás ért velük kapcsolatban. Az oldaluknak köszönhetően megtudhattam azt, hogy pontosan milyen lépései vannak a cégalapításnak. Mik azok a dolgok, amikre mindenképpen figyeljek és mi az, ami miatt érdemes egy könyvelőnek búcsút mondani.

A cégalapítás előtti legfontosabb teendők nagyon szépen fel vannak sorolva az oldalon így, ha erre kíváncsi vagy, akkor ott minden információt megtalálsz. Viszont a legfontosabbakat én is fel szeretném sorolni, hogy egy kis ízelítőt tudjak adni számodra. Nagyon fontos, hogy a cégalapítás előtt kiválasszuk a könyvelőnket. Vele együtt megbeszélhetjük, hogy ki legyen a cégvezető és milyen jutalékkal dolgozzon. Mi legyen a cégforma, milyen adózási lehetőségeink vannak és mi lesz a számunkra legmegfelelőbb, és a 20T1041-es nyomtatványra kiemelten fontos figyelnünk. Ha ezt az alapítás napján nem adjuk fel postán, akkor a NAV e miatt megbüntethet minket. Ezt pedig senki sem szeretné. Ha egy könyvelő ezt nem tartja fontosnak, akkor nem tudja azt sem, hogy mik azok a fontos iratok, amiket mindenképp fontos határidőre teljesíteni. Természetesen mindennek van határideje és mindet be is kell tartani, viszont mindegyiknek más következménye lesz.

Ha biztosra szeretnénk menni és nem szeretnénk azt, hogy már az első lépések alatt problémába ütközünk, akkor a határidőket mindenképpen tartsuk be.

Továbbá az első teendők közé tartozik az is, hogy megválasszuk a cég nevét, kiválasszuk a székhelyét, meghatározzuk a tevékenység köreit és megállapítsuk a jegyzett tőke mértékét. Ha ezekkel megvagyunk akkor következhetnek a cég alapítás utáni teendők.

Itt három időpontra kell figyelnünk. Fontos, hogy a cégalapítást követő 8 napon belül nyissunk egy bankszámlát, ahová elhelyezzük a jegyzett tőkét. 5 napon belül be kell jelenteni a Kereskedelmi és Iparkamara felé a cégünk létrejöttét. A naphoz 15 napunk van, hogy bejelentsük a vállalkozásunkat. A helyi önkormányzatoknak nem kell bejelenteniük semmit, úgyhogy ezzel már nem kell foglalkoznunk.

A Topcégalapítás oldalán nagyon sok információ megtalálható arról is, hogy mi a cégalapítás pontos menete és milyen lépései vannak. Megtudhatjuk, hogy mennyi idő egy cég alapítása, bejegyzése, hány személlyel alapítható egy cég stb. Amennyiben ezek a kérdések is foglalkoztatnak akkor a honlapon mindennek utána tudsz olvasni.

A Topcégalapítás csapata székhelyszolgáltatással is foglalkozik. Itt fontos megemlíteni azt, hogy 60 napos pénzvisszafizetési garanciával dolgoznak. Ha nem vagy elégedett a szolgáltatásokkal, akkor 60 napon belül akármikor ezt elmondhatod nekik és vagy változtatnak azon, ami nem tetszik számodra vagy pedig megszakítjátok a közös munkát. Amennyiben a mellett döntötök, hogy nem folytatjátok együtt a székhelyednek az üzemeltetését, akkor a kifizetett összeget egy az egyben vissza fogod kapni. Viszont ehhez valóban nyomos indoknak kell lennie. Hiszen azt ők sem szeretnék, ha valaki csak úgy nagyjából két hónapig feleslegesen húzza az idejüket és ne érjen semmit a munkájuk.

Már több, mint 11 éves tapasztalattal rendelkeznek, így biztos lehetsz abban, hogy a legjobb szolgáltatást fogják nyújtani számodra. A 11 év alatt már sikerült olyan tapasztalatra szert tenniük, amivel mindenképpen eléjük kerülő problémát jól meg tudnak oldani. Több, mint 15 000 elégedett ügyfelük van, ami azt mutatja, hogy valóban lelkiismeretesen dolgoznak és a munkájuk nem hagy maga után kivetnivalót. Ha kíváncsi vagy hogyan is dolgoznak és pontosan milyen szolgáltatásokat tudsz igénybe venni a Topcégalapítás csapatától, akkor nézz szét a weboldalukon.

Ha ebben a témában keresgélsz: székhelyszolgáltató budapest akkor az ő szolgáltatásuk biztosan a top 3-ban benne van.

Amennyiben őket választod, akkor ingyenes cég ügyletet is biztosítanak a számodra, ami magába foglalja a cégalapítást és a cég módosítást is.

Nem tudod pontosan milyen szolgáltatást kínálnak a székhelyszolgáltatáson belül? Íme néhány példa, hogy jobban el tudd képzelni: a székhelyre érkező leveleket és csomagokat már az első kézbesítéskor átveszik, a leveleket egy e-mailen továbbítják számodra, a csomagokat pedig jég havonta egy összegyűjtve elküldik neked a korábban megadott címre. Emellett havonta egy ingyenesen bérelhetsz egy tárgyalót. Ehhez akkor lehet számodra egy kecsegtető ajánlat, hogyha egyébként nem rendelkezel saját irodával és havonta egyszer leszoktatok ülni az ügyfelekkel vagy a kollégákkal beszélgetni. Továbbá a székhelyre érkező hatóságokat törvényszerűen fogadják és mindenképpen esetben jogszerűen járnak el. Ez annak is köszönhető, hogy szoros kapcsolatot ápolnak ügyvédi irodákkal így a törvényszerűség és jogszerűség minden esetben tapasztalható lesz.

Amennyiben érdekel a székhelyszolgáltató budapest, akkor mindenképp nézz szét a Topcégalapítás honlapján ahol minden apró részletnek is utána tudsz járni. Ha iparűzési adó mentes településen szeretnél székhelyet, akkor pedig még ez is megvalósítható. Újlengyelben van erre lehetőség, viszont érdemes átgondolni azt is, hogy valóban ez lesz-e a neked legmegfelelőbb. ugyanis nem mindenki számára kedvező az iparűzési adó mentesség, ezért ezt a könyvelővel mindenképp érdemes átbeszélni.

Légy Te is tájékozott és tudatos a cégügyeidben! Válaszd a Topcégalapítás csapatát, akik egyből két dologban is tudnak segíteni Neked!